Erfaringsgrundlag

Som leder i et Dagtilbud bestående af 3 børnehaver, 4 vuggestuegrupper og 20 dagplejere har jeg haft særligt fokus på at omsætte teori til praksis via:
  • Tæt sparring, vejledning, motivation, rådgivning og støtte til medarbejdere og forældre
  • Systematisk refleksion
  • Konflikthåndtering med henblik på trivsel blandt børn og medarbejdere
  • Observation, analyse, feedback og evaluering af indsatser og aktiviteter
  • Udviklingsprocesser for børn med særlige behov
  • Kvalificering, rammesætning og facilitering af pædagogisk praksis
  • Målrettet arbejde med progression i udvikling af både børn, medarbejdere og institution/organisation
  • Kommunikation og implementering af tiltag og metoder, der skal sikre høj pædagogisk kvalitet
Som underviser på pædagogisk grunduddannelse og på efter- videreuddannelser har jeg arbejdet med følgende tematikker:
  • Pædagogik
  • Psykologi
  • Kommunikation og konflikthåndtering
  • Kulturelle udtryksformer
  • Digital dannelse og –kultur
  • Simulation og forumteater
Som pædagog har jeg arbejdet indenfor følgende felter:
  • Bo- døgntilbud for unge og voksne med psykisk sygdom
  • Børn og unge med generelle indlæringsvanskeligheder og funktionsnedsættelse
  • Bofællesskab for voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne
  • Bo- døgntilbud for børn og unge anbragt uden for hjemmet
  • Kommunal ildsjæl for sårbart barn